Misseac Selam arkadaslar 26. Haftamızdayız. Açlık kan şekerim - 90 Tokluk kan şekerim - 116 Salı günü kontrolüm var sizce doktor şeker yüklemesini gerek görürmü ?
evlatkokusu0806 Misseac açlık tokluğa göre yapmıyorlar ki şeker yüklemesini bende direkt istedi. 28. Haftaya kadar gidebiliriz herhalde 27 de gitmeyi düşünüyorum şekeri falan bırakmam lazım öyle diyorlar yüklemeye giderken diyet yap diyorlar ama