Rukiye0101 Bu konu hakkında bilgisi olan yaşanmışlığı olan var mı doktorun benim hakkımda bu şüphem var dedi araştırma hastanesine yönlendirdi de nedir ne değildir yaşayan var mı ne oluyor merak ediyorum
Rukiye0101 Rukiye0101 Doktor bana normal bebekler rahmin tam ortasına yerleşir seninki rahim tüpünün üstünde gibi duruyor dedi bundan dolayı bu genelik şüphesi i söyledi. Ve eğer gerçekten bu gebelik ise bebek canlı olduğu halde alınması lazım dedi
Rukiye0101 Rukiye0101 Ben diğer bebeğimi kalp atışı durduğu için kaybettim kürtaj oldum ardında hamile kaldım şimdi de yeri yanlış gözüküyor dedi
melekmommm Rukiye0101 canım ne durumdasın ben kürtaj oldum betam artıyor dış gebelik değil kornual gebelik dediler