Kızlar 31+2 deyim. Keyfi olarak (gezme icin yani) 33+0 da son kez bi kafa dağıtalım diye eşimle plan yaplım dedik. Doktoruma yazdım 32. Haftadan sonra erken doğum sancısı olabilir diye önermiyorum dedi… bu arada riskli gebeliğim yok ama dr.da öyle diyince kafam karıstı. Bu haftalarda ucak yolculugu yapan oldu mu??