Babydream Mom38247 5. Haftada bunaltı ve kusmalarım başladı şuan 10. Haftadayım hala da yemek yiyemiyorum iştahsızım su içsem midem bulanıyor😣 inşallah bi an önce geçer çünkü artık doyasıya yemek istiyorum🌸
asdfg3 121 ilk baslarda istahim acikti sonra bulantilarim basladi 6.haftada, 13.haftada gecmeyince prilam kullanmaya basladim 1 haftadir baya istahim açık ☺
Mom38247 121 ben 8+1 im. 3 bucuk haftadir falan cok istahsizim ya, artik gecsin istiyorum, ama bi taraftanda bulantim olmadigi icin sukrediyorum
121 Mom38247 ben 2 ilaç kullanıyorum hem prilam hem onzyd 8 mg. Ağzımın tadı zaten yok yediğim şeylerin tadını alamıyorum bile. Umudum 14. Hafta da
Mom38247 Babydream vala doyasiya yemeninde derdinde degilim artik sadece severek yiyeyim yeter. Agzimin tadida okadar kotu ki su son gunlerde o hepten istahimi kaciriyo🤦♀