SaniyeGoseli Su-1234 İdare eder hastaneden bugün öğlen taburcu oldum serumlar agrı kesiciler iğneler derken çok hissetmedim ama eve çıkıp etkisi geçince belimi büktü biraz ağrım dikiş de çok kısa sürede geçer diye umuyorum 😔
SaniyeGoseli K_k1905 4 yıl önce ilk kızıma doğuma girmiştim tabi daha rahattım su an alınan kilolar aniden doğuma alınmam 2. Sezeryan vs tabi ki de olumsuz yönleri var ama çok şükür evladım yanımda evimizdeyiz 🤲🏻🤲🏻