Bsrazynp11 canım 36 saat değerlendirdiysen olur inşallah bizim pazartesi salı değerlendirme amacım eşimin test için perhizi vardı iğneden önce zaten 3 gün olmamıştı çatlatma iğnesi günü taze sprem olsun diye değerlendirdik.ama iğne günü yapınca arkadaşlar olmasaydı vs dedi spermin kalitesi düşer diye gün aşırı olunca daha kalitesi olur diyorlardı. Ama mesela doktorum 36 saat ve sonraki gün aşırı olsun demişti canını sıkma doktorun ne dediyse öyle davran onlar biliyorlar yumurtanın tam ne zaman çatlayacağını ne zaman dölleneceğini, bide görev haline getirme kuzum istediğin için olsun kafandan atmaya çalış o düşünceyi:)