Mom59 Baktınız geçmedi, içiniz rahat etsin doktora sorun isterseniz. Ben ayakları üşütünce oluyor o tarz ağrılar ya da çok ayakta durunca. Doğum sancısı daha çok kasılma gibi geliyor aralıklarla belden aşağı doğru. Yani benim öyle olmuştu, sürekli bir ağrı şeklinde değildi. Ama ne olur ne olmaz ihmale gelmez, çok geçmiş olsun🙏