Dmlslm karbonhidrat veya sekerli çok tuketiyosunuzdur yada tuzludan vs ödem olmuştur ama 12kilo ödem olmaz yani 3kilosu ödem olsa geje 9kilo almışsınız.26.hafta için biraz fazla daha yolu yeni yarilamissiniz. Yediklerimi yanlış demekki.kalorisi fazla olmasa kilonuz artmaz.ben 35.haftadayim ve kilolu gebeyim,gebelik şekerim var diyetle ierledim hala hamile kaldığım kilomdayim hic değişmedi 1kilo iniyor 1kilo cikiyor sadece ara ara o da ödem kaynaklı.biseyleri yanlis yapmıyor olsaniz o kadar kilo almış olmazsınız.daha bi 12-15de eklenir bu da size ve vücudunuza zarar.her kiloda yeni damar oluşuyor, gebelikten zaten cift metabolizma çalisiyor tüm dolasim ve kalp, yani size zarardan başka bisey degl.gun içinde neler yiosunuz paylaşırsanız ben size yönlendirme yakmaya çalışayım isterseniz eğer.saglikli besleniyor olmanıza rağmen bu kadar artış olduysa gebelik zehirlenmesi falan olması lazm bu siskinlige cunku.