Mercimekmomlna 14+0 haftalıgım doktorum bugün rahimde perde olduğunu söyledi önce ki doğumumdan kaldığını söyledi başına gelen varmı acaba erken doğum riski mi oluyor normal doğum olmuyormu
melekimserra Mercimekmomlna ablamda vardı ikinci bebeğinde doktor kendiliğinden kaybolabilir demişti çok şükür kendiliğinden kaybıldu hiç bir sıkıntı olmadı