Brvndkm 7 haftalık hamileyim ve belirtilerim yok oldu pazartesi kanamam vardı doktora gittik çok şükür kalp atışı vardı ama salı dan itibaren belirtiler yok oldu acaba birşey mi oldu bebeğime daha önce iki kürtajım var
Sybabyss Brvndkm canım korkma hemen bazıları bebeğini kaybetse bile belirti hissetmiyor içini ferah tut o haftalarda benimde belirtilerim gidip geliyordu ama çok şükür hiçbir sıkıntı yaşamadım öyle düşünme
Kubrailkan Belirti sıklığı birbirini tutmuyordur,inşallah sağlıklı iyidir o. Benimde bazi hafta hiç belirtim olmuyordu.. içini ferah tut 🥰🙏🌺