Bebetonunannesii Görümcem ebe midem çok kötü dedim o şurubu önerdi içiyorum canım genelde doktorlar da öneriyor rahatlıkla içebilirsin 🥰
Glcntn Ipekgulll benim doktorum günde 3 kez yazdı gündüz soda içiyorum hakkımı gece kullanıyorum . Geçe daha çok yanıyor
ZeynepSalih Ipekgulll bnmde öyle son haftalar daha da fena oluyo asit bildiğin tüm Boğaz’ımı yakıyo sade soda da iyi gelıyo bana onuda deneyebilrsinz
ZeynepSalih Ipekgulll mide yanması olduğunda içiyorum ama günlük bi taneyi geçmemesi gerekıyomuş doktorum öyle demıştı
Sedadgr Ipekgulll doktorum rennie vermişti hiç ise yaramadı gaviskon içebilirsin demişti içiyorum yanınca zararı yok bebise