22 haftalık hamileyim rahim ağzı kısalığım var o yüzden evdeyim yatıyorum ama böyle ayağa kalktığımda rahmimin ağız kısmında içinde iğne batar gibi ağrı oluyor kasığımda da oluyor ama sadece ayağa kalkınca ağrıyor internette o haftalarda rahim göbek deliğimin üstüne çıktığı için kasıkta rahimde ağrı olur diyor ama aynı anda düşük riskin olduğu için de korkuyorum varmı düşük riski olmadığı halde böyle ağrılar yaşayan? Normal mi gerçekten?