Sevtugm Kizlar eşim pozitif bende tedirginim 6 gün oldu test yaptım bugün negatif ama esimin yine pozitif belli olmaz takip et 3 4 gün sonra yine test yap dedi bana görevli. Sorum şu 2 doz biontech olup ağır geçiren var mi
Sevtugm Deniz2961 inşallah 🙏🙏🙏 🤲 kimisi şey dedi benim negatif cikti daha sonra pozitif döndü gibisinden insan tedirgin oluyor