Merhabalar. 3 yıl önce normal doğum yaptım. Doğumdan önce de var olan makat çatlağım doğumdan sonra çok daha zor günler yaşattı. Makatımdan dışarı sarkma oluştu. Hamile kalmadan önce kabızlık problemim çok çok sıkıntı verdiği dönemlerde hafif kanamaalarım oluyordu. Ama hamile kaldıktan sonra çok daha zor olmaya başladı sürekli kanama, yanma vb. Sizlere sormak istiyorum. Kabızlıktan kurtulmak için neler yapabilirim? Ve Benim durumumda olup normal doğum yapanlar oldumu? Yoksa mecburi sezeryan mı oldunuz?