Ydnhld Kızlaaar nasıl geçiyor ? ❣️ Sizde de gece uyurken aniden sıcak basması ve boğulma hissi oluyo mu? 2 gecedir sıcakla uyanıyorum tansiyonum çıkıyo mu düşüyo mu anlamıyorum bi değişik oluyorum sizde de oluyor mu ?
Nazlimom Ydnhld bende uyuyamıyorum gece karnım ağrıor sertleşior haftaya detaylı ultrasyon beklioruz❤️
blueberyy00 Ydnhld 20+5 içimde sürekli ben iyiyim anne diye hatırlatma yapan hiç durmayan bir cadı var uyurken de sırt üstü yattigim.zaman boğulma hissiyle uyanıyorum çarpıntı oluyor felan değişik değişik şeyler karnım sık sık sertleşiyor bir tarafta toplanıyor felan🤦🏻♀️
Fasulyeninannesi1 Kafayi yicem resmen icten ice dayak yiyorum ben kipir kipir durmuyor 🥲 dun bir tansiyon dusmesi ben de yasadim iki gundur de ter bosaliyor bazen ustumden. Sata gire 20+4 ultrasonda 21+0iz bakalim..
superrmomy 20+4 den selam 🌸 biz bugün girdik detaylı usg çok şükür hersey yolunda çıktı. Bizim de hareketler başladı masallah. Hiç karnım yok üstelik ikinci gebeliğim 😇 sizler ne durumdasınız kızlar 🌸