Kızlar bı önceki postumdan bazı arkadaşlar bilir geçen günlerde sancım vardı doktora gittim 2 cm acilma var suni vericez yatış yapalım dedi istemedim eve geldim sancım tamamen kesilmişti şimdi tekrar sancı geldi ve belimden vuruyor sabah 6 da başladı duzensizdi öğlenden sonra sürekli gelip gidiyo sürekli ama ne nişan geldi ne su