Sulemrahkuzey Demek ki bir doktorla sınırlandırmamak gerekiyor sanırım arada başka doktorlar ne diyor bakalım bari ☺️
Harunnisa Ozgur evet hep ayni doktor bir doktorla baaladilar degistirmek istemediler doktorda senelerin doktoru yasliydi yani bilmemesi yanlis olur
DenizD Denizz01 valla bende tekrar baktım ama ole bısı yazmıyo bende yanılma payı olabılr dıye kımse onu yazmaz dıye dusunmstum
Denizz01 DenizD doktordan doltora değişir , doktor kesin gördü biieyi niye yazmasın ki, gramı cinsiyeti yazıyo zaten 11 haftafan beri kız defiler . En son ayrıntıds biliyosunhx dimi kızımızı hayırlı olsun dediler