Kızlar merhabaa
Ben kendimi bildim bileli hep tüylü bir insanım yani omuzlarımda göğüs aramda sırtımda popomda vs her yerimde tüy var hani orman kaçkını gibi kıl değil ama tüy şeklinde var yani😂
Genital bölge desen bir kere bile ağda yapmadım hep jilet o yüzden kararma ve kıl kökü kalınlaşması hepten almış başını gidiyor bacaklarıma ağda yapıyorum 2 haftaya çıkıyor ama her an bir şey olur korkusuyla yasiyorum 34 haftalığız. Ne yapıcam bu tüylerle her banyoya girdiğimde her yerime jilet yapiyim desem çok uzun sürüyor her yeri tüy olan bir insan için ki genitalimi artık göremıyorum bile bana biraz teselli verin shshsh