Firdevss167 Belirlenmedi Geçmiş olsun canım en kısa zamanda sağlıklıca kucağına bebeğini tekrardan alırsın inşallah
Makif2112_ Belirlenmedi bende boş gebelikten dolayı 7. Haftada kürtaj oldum çok şükür gene gebeyim çok yıpratıcı bir durum bu gebelikte çok pimpirikli oldum bu yüzden 2 3ay sonra gebe kalabilrsin dedi bana doktor
Bebek9 Bende boş gebelikle kürtaj oldum gaytte kolay oldu tamamen uyumuştum. Şuan da cok şükür 26 haftalık hamileyim Rabbim tekrar nasip etsin Inslh sanada
Arvenveannesi Bebek9 ben de bir hafta önce 6,5 haftalıkken kürtaj oldum. Acaba tekrar ne zaman hamile kaldınız🙏
Belirlenmedi Bebek9 evet çok şükür benimde uyutularak geçti kürtajım. Kürtajdan ne kadar sonra tekrar gebe kaldınız acaba. Bu arada inşallah sağlıcakla kucağınıza alırsınız❤️
Bebek9 Arvenveannesi cok geçmiş olsun Rabbim tekrar nasip etsin Inslh .3 ay sonra hamile kaldım cnm ben
Belirlenmedi Makif2112_ evet cnm banada 3 ay sonra gebelik düşün dedi inşallah sağlıklı bir şekilde Hayırlı evlatlar nasıp etsin rabbim
SEVTAP3418 Belirlenmedi Canim peki araştırmaların sonucu boş gebeliğin nedeni acaba kan pıhtılaşma olayımı