Kızlar 5.5 aylık evliliğimde üç kere erken gebelik testi yaptım hepsi negatif inanın kafamdan attım bu ay yaşamadığım stres üzüntü kalmadı üstelik bebek içinde ilişkiye girmedim kendimi şartlandırıp iki günde bir olurdu.. inanın yazdım o kadar günde ilişki oldu ama yumurtlama dönemimi anladım girdim ama hiç umudum yok sağ karın boşluğuma sancı giriyor şimdi