Kızlar merhaba bu benim 2 . Gebeliğim kafam da çok soru var inşallah yardımcı olabilen birileri çıkar şimdiden teşekkür ederim 🌸
İlk doğumun özelde oldu tabi hersey tam teşekküllü yani ağrıyip incimedim çok fazla diyebilirim
İkinci doğumunu devlet hastanesinde düşünüyorum devlet hastaneleri ilki sezeryan oldu diye 2. Doğumu sezeryan oluyomu genel olarak devlet normal doğum öncelikli birsey çıkarsa sezeryan yapiyo ama benim ilkim sezeryan ikinci de sezeryan mecburi kilinip yapilirmi
Devlet hastanesinde sezeryan doğum yapan arkadaşlar memnun kaldinizmi süreç nasıl ilerledi size günmü veriliyor ilk doğumun 38. Haftada oldu ikincide 38 demi olur
Dikis aldırma gibi bi durum varmi estetik dikis mi yapiliyo ozelde ki doğumum da dikis aldırma gibi bi durum yaşamadım devlette böyle bisey varmi
bilgilerinizi yaşadıklarınızı paylasrmsnz