Ummu88 Merhaba ikiz anneler, 14+4 deyim ve görünür bi karnim yok, hala kendi kiyafetlerim oluyor. Oysaki hamilelik icin cok güzel elbiseler almistim, sabirsizlikla bekliyorum onlari giymeyi 😍 Sizlerde karniniz ne zaman belli olmustu?
Halide_70 Haftadan sonra bir şey oluştu bana göre ama dışardan çok da değil deniyordu. 16. Haftadan sonra daha netti benim. 🌼