1Tubii Asyaozturk bende 36 bitiyor yarın ama bana 38 i tamamladıktan sonra alırız dedi 37 erken değilmi yani normal tabide 39 olsa daha iyi olmaz mı. Neden öyle alıyor dr bir şey dedi mi acaba
Askpare Asyaozturk benimde doğum günüm o gün 🤭 hayırlısı olsun sağlıkla kucagına almayı nasip etsin rabbim inşallah
Asyaozturk 1Tubii benim bebeğim 2 hafta geriden geldi şuan ben normalde 38i bitirdim ama 2 hafta geri saydıkları icin 36 yi bitirmiş oluyorum canim o yüzden aliyor hani 40. Hafta olmuş oluyor
1Tubii Asyaozturk adet tarihinize göre hesapta geçtiyse tabi normal demek zaten almasa gelir kendi artık😊. Sağlıkla kolaylıkla al kucağına inşallah 🤗
Asyaozturk MerveSelcuk Olmadım ama keşke olsaydım en başından çatım dar olduğunu anlarlardi 1 gün boyunca suni sanci çekmeseydim alttan muayene önemli bence 1 cm geçmedi açıklık o kadar sancıya