papatyaskk Kızlar merhaba 38 haftalık hamileyim hamileliğim boyunca hep ağda yaptırdım şuan da da yaptırsam sorun olur mu sizce ?
annesi_ papatyaskk Bende 37+3 haftalığım haftaya cuma doğum ağda yapıyorum kendim bi sıkıntı olmadı yani yine yapıcam artık erişebildiğim yere kadar😄😄
muges44 papatyaskk 38.haftamda gittim doğuma hazırlık için ağdaya bi sıkıntı yaşamadım ama 2 gün sonra doğurdum😂😂
Evrim1906 papatyaskk yaptır canım bişey olmaz ben yaptırıp ertesi gün doğum yapmıştım şansıma çok rahat etmiştim