39.haftaya girdim doğuma az kaldı ama hala doğum yapacağıma inanamıyorum,kendimi hayal edemiyorum. Artık doğurup kurtulmak istiyorum ama bi yandan da garip bi şekilde istemiyorum. Sürekli ağlayasım geliyo zaten. İçimde garip hisler var anlatamadığım bi hüzün var. Sanki bebeğimi istemiyomuşum gibi ama bi şey olsa ödüm kopar. Bu ne garip bi his böyle ya. Ben neden böyle hissediyorum