Tugceliko19-19 Kızlar yeni doğum yaptım gaz sancısından yürüyemiyorum bebeğimi alamıyorum kucağıma çok krampım var en iyi ne geliyo anında rahatlatacak bi şeyler bilen var mı ?
rabiamustafa Tugceliko19-19 hala hastanedeysen gazını çıkartamadığında lavman yapmalarını iste canım amcamın kızı doğum yaptı gazını çıkaramadı oda böyle hemşireler lavman yapalım dedi 10dkya kendine geldi Allah yardımcım olsun inşallah
Deletedmom62627 Tugceliko19-19 bekunis marka bi müshil var akşam yatmadan içiyosun sabaha karşı ne varsa çıkıyo içinden. 10-15 tl bişeydi en son
rabiamustafa Tugceliko19-19 bi eczaneye danışıp al istersen canım evde kendinde yapabilirsin sonuçta inşallah kurtlursun biran önce Allah yardımcın olsun.🙏