Burcinsahin3 Kızlar aliagaya yeni tasindik mersinden. Uygun fiyatlı iyi bi doktor önerir misiniz 28 haftalık hamileyim buralarin yabancisi olunca 😥 bilemiyoruz
Glsmumul Burcinsahin3 bende Sada hastanesini soylucektim. Ama normal doğumu düsünmuyosan. Ben oranın eski personeliyim. Bu yüzden tercih etmedim sadece
Glsmumul Burcinsahin3 bende Sada hastanesini soylucektim. Ama normal doğumu düsünmuyosan. Ben oranın eski personeliyim. Bu yüzden tercih etmedim sadece
Tubis Burcinsahin3 bende iakenderunluyum aliağadayız😊 bende atasağlık hastanesine gidiyorum 1800 sezeryan ücreti
Burcinsahin3 Glsmumul aaa neden özel degil mi neden normal yapamiyorum normal istiyorum ama henüz çatı muayenesine girmedim
Glsmumul Canan96 hasta kayıt elemaniydim. Gökhan bey çok iyi bir doktor sezeryanda da eli çok hafif. Sezeryan tercihi olanlarin gtmesini önerecegim tek doktor sadada.
Burcinsahin3 Melikesii oda mi normal doğum yaptırmıyor birde doğum ücretleri konusunda bilginiz varmi
Glsmumul Burcinsahin3 Gökhan bey genelde sezeryan yapıyor canım. Özlem hanım ve nurdan hnimin normol dgm yptrdiklarini bliyorum. Dr'un tercihine kalıyorsun aslında son olarak. Normal dgum istesende o bı şekilde sezeryanaa dönebiliyor
Glsmumul Özel muaynehanesimi varmış. Bu taraftlari soylucem ama hem sana uzak hemde nerdeyse ayni ücrette olucak canım. Bnde 115 TL veriyorum