22+2 ikizlere gebeyim bugün detaylı ultrasonum vardı bebeklerde sıkıntı yok Allaha şükür 🙏 ama benim rahim ağzı kısalığı varmış erken doğum riski var sürekli yatman gerekiyor dedi🤦🏻♀️ Kendi doktoruma gittm hemen oda progestan fitile başladı tekrar. Kontrol altında olcam sürekli serklaj olabilir gelecek haftalarda büyük ihtimalle 🙇🏻♀️ Bu serklaj acı veren bi işlem mi? Durumu Benim gibi olan var mı? Böyle olup doğumu ne zaman oldu acaba çokmu erken😢