ilknurarss2801 Arkadaşlar merhaba 3 gündür evden hiç çıkmadım aşırı uyku yaşıyorum. sürekli uyuyorum. Bebeğim normalde hareketli ama hareketlerini sanki az hissetmeye başladım. Benim sürekli uyumamla alakalı olabilir mi sizce? 29. haftamdayım…
Derinin-annesi Bende zaman zmaan az hissederdim ama hiç hareket etmıyorsa doktora gitmenızde fayda var
kucukhobby-11 ilknurarss2801 2 saat içinde 10 hareket sayın. Kağıda işaretleyebilirsin. Sessiz bi odada yat yemek yedikten sonra özellikle gözlemle. Hafta ilerledikçe azalıyormuş zaten hareketler