tugbaninmucizesi Mide bulantim yok tiksinmem yok ama hic bisey yemek istemiyorum bi anda iştahım gitti napicam bilmiyorum zorla yersem kusarim diye de cok korkuyorum 😑 11+1 haftaligim
Cans50 tugbaninmucizesi canım benim de iştahım yok inan kien sevdiğim yemekler bile gözüme kötü görünüyor.Hiçbirşey yemeden yaşarmışım gibi.11+5 benim de umarım düzelir.
mucizemizibekliyoruzz tugbaninmucizesi sıcaklardandır. Serin yerde durun. Klima açın mümkünse. O zaman yemeye çalışın hafif ve besleyici şeyler
Calasun tugbaninmucizesi 15den sonra açılıyor bende çok korkuyordum meyve tarzı hafif şeyler için zorlayın kendinizi yemek zorunda degilmişiz doktor öyle demişti bana bol su tüketin 🙏🏻İnşallah düzene girer sizlerinkide
Hgemr tugbaninmucizesi sıcaklardan olabilir,ben de öyleyim canım hiçbir şey istemiyor😥 soğuk ve ferah şeyler iyi geliyor ,yoğurtlu salatalar ve meyveler.
tugbaninmucizesi mucizemizibekliyoruzz serin evin terasa falan çıkıyorum ferah etrafim mecbur kalmadıkça dışarı çıkmıyorum zaten hava sıcak diye meyve dışında bisey yiyemiyorum inşallah hemen düzelir 😐
Cans50 Meyve sebze yerken de toksoplazma korkusundan içim rahat yiyemiyorum.Pişmiş sebzelerde toksoplazma olmuyor deil mı?Çiğ sebze vemeyveler için geçerli.
Hgemr Cans50 sirkeli suda beklettikten sonra bir şey olmaz Allah'ın izni ile. Bu süreçte sebze ve meyve yemek önemli,ihmal etmemek gerek. Bazı sebzeler pişince vitaminini kaybediyor.