YusufunAnnesi6327 hamileliğimin başında vallahi her sabah limon yağ döküp üstüne kahvaltıda yiyordum öğlen oluyordu yemeğin yanına aksam salataya gına gelmişti artık hiçbir zararı olmadı 😁😂 hatta bebeğim kilosu boyu gayet sağlıklı çok şükür güzel birşey aseriyorsun ye gitsin kilo yapmaz yağ yapmaz doğra doğra ye kahvaltıda çok iyi gidiyor bu arada 😂😂😂