39+3 günümdeydimmm gece 12 gibi yattım ve 1.30 gibi bir sancıyla wc gittim ama giderken cidden farklı bir sancı oldğunu anladm ya suyum ya da leke görme ümidiyle gittim wc ye herşey normaldi geri yattım. Saat 2 gibi tekrar uyandırdı beni sancı tekrar wc gittim ve leke gelmiştii dr aradm. Doğumun baslamış sıklaşırsa sancın ve ya suyun gelirse hast buluşalm yoksa yarn yanıma gel dedi. O sırada eşimi uyandırdım telaşlanma ama böyle böyle dedm o sırada eşofmanımı değişiyordum eşim aşkım suyun geliyor dedi bende yok canm gelse hissederim derken aynada bir baktm bacaklarımdan akıyor🙃 hemen dr u aradık gelin dedi nts bağlanmak ve açıklığıma bakılması için doğumhaneye aldılar sonra eşim yanıma gelecekti. Ebe açıklığıma bir baktı 9 cm sakın ıkınma dedi bu arada 2.45 te doğumhanedeydim:) ıkınma diyince korkmadm değil hadi geliverirse daha dr gelmedi diye:) karsıdaki doğumhaneye aldılar beni üzerimi çorabımı bile çıkarıp önlükle değişemedk 😂 dr geldi ve 3.32 de oğlum doğdu🥰🥰 evet sancıyı hatırlamıyorm evet dikiş atıldı hissetmedim bile. ( bunlardan çok korkuyordum) hatta bebeğimi giydirip kucağıma verdiklerinde kapıda bekleyen eşimi görüntülü aradım ve bebeğimle çıkmak istedm onu gönderip aklımın onda kalmasını istemedm❤️❤️ Allahm herkese benmkinden bile kolay doğum nasip etsin afiyet ve sağlıkla🥰🥰 11 günlük anneyim ❤️