kızlar 36 haftalık hamileyim 2 dozda aşı oldum ama aşıırı bır covid korkusu oluştu bende adeta aklımdan çıkmıyor eltim ve kaynanamla aile binasında oturuyoruz hiç birşeye dikkat etmiyorlar eltim misafirlikten misafirliğe düğünden düğüne koşuyor çocuklarıda okula gidiyor bunlara rağmen evime gelince öpüyor sarılıyor birşeyde diyemiyorum gelene gelme diyemem kı eşimde gidiyor onlara bazen eltim bişey anlatırken dibime dibime girer anlatır iyice psikolojım bozuldu artık 🙄