Merhaba az kısaca özet geceyim salı günü hastaneye gittim kese görünmedi kan verdim 1495 cıktu persembe tekrar verdim 1360 cıktı özel hastane belki hata payı vardır diye dün birde devlette verdim 1250, çıktı yani düşüyor gittikçe doktorum saglıklı gebelik değil muhtemelen dedi bugun için tekrar kan istedi. Az önce kan vermek için hazırlanacaktır tuvalete girdim kahverengi akıntı ve cok az kan geldi. Düşük mü yapacağım bilgisi olan var mı yattım şuan hastaneye gitmicem