Güzel anneler belki siz yasamisinizdir
Ben 20 haftalik hamileyim pazartesi tansiyonum baya düstü gözlerim kararmisti ensem agiriyodu bide basim agiriyodu
Sali gece ateslendim biraz 38,5 dereceydi sabaha karsi ensem belim agiriyodu sabaha karsi atesim düstü carsamba gece yine ateslendim 2 3 gündür böyleydi geceleri atesleniyodum ama sabahlari iniyodu sadece belim ensem agiriyodu 2 3 gündür simdide grip gibiyim burnum akiyo ama fazla degil tat alamiyorum koku alamiyorum parol agri kesiciyle duruyodum acaba diyorum kovid olabilirmi ilk defa yasiyorum böyle bisey bugün belki test yaptirmaya gidecem ama merak ettim böyle yasan varmi diye bide hamileyim insan ister istemez korkuyor?