Zezemeze Arkadaşlar ilk kızım 40+6 haftada gelmişti şimdi ikinci kızıma hamileyim 38+5 daha erken gelir mi acaba çok yoruldum ilk kızımla :(
busrasahinn Zezemeze ilk oğlum 38+6 da ikinci 38+3 de geldi çok bir fark yok şimdi kızım olacak etrafımdaki herkesin 40 i doldurmuş hatta geçmiş kız bebekte bende korkuyorum doldurmayı bekleyecek diye 🙈