Sema35_-nazli21 Merhaba 3 gün önce adetime 1 gün kala test yaptım negatif çıktı şuan 3.gün gecikmesinde acaba tekrar yapsam mı çok istiyorum ama cesaret edemiyorum gene negatif çıkar diye
Alparslaninannesii Sema35_-nazli21 bence yap cnm aklında kalacağına eğer gecikme devam eder ve negatif çıkarsa kan veririsin
Balin Sema35_-nazli21 erken gebelik testi cogu zaman yanlis gösteriyor bende de öyle olmustu negatif gösteriyordu meger hamileymisim
Umutduru Sema35_-nazli21 Genelde adet geciktikten somra yapılıyor testler ve o zaamn daha net ve doğru cevap verir.Normalde adetiniz gecikir miydi bence test yapmalısın.Zaten eger hamileysen yapacağın testte kesin çıkar.Ben de senin gibi olmustum adetten 2 gün once yaptim negatifti.Adetim 4 gün gecikti yine yaptim negatif cikti hamile degilmişim.Ertesi gün de adrt oldum zaten