ozumveannesi değerlerde zamanla düşme olur diye kullandırıyorlar bence çünkü ilk tahlillerimde çok iyi çıkmıştı benim sonuclarım, 12. Haftadan sonra doktorun yazdığı ilacı kullanmadım nasıl olsa ihtiyacım yok diye. Ama 19. Haftada test yaptırdığımda bütün değerlerim düşmüştü. Bu arada kabızlık yapıyor gerçekten ama yapacak bir şey yok. Ablamın doktoru kullandırmamıstı tahlil sonuclarına göre, eğer kullanmıyorsanız da bence ayda bir tetkik isteyip kan değerlerinizi kontrol ettirin, kansızlık sıkıntılı bir durum çünkü