SedaManavolu Arkadaslar 37+ 5 im normalde bel ve kasık agrısı oluyordu ama bugün daha siddetli. Yürürken bile bel agrısından zorlanıyorum . Ama herhangi bir düzeni yok devamlı agrıyor. Doğum belirtisimidir?
Mucizem SedaManavolu olabilir senin günündeyken doğurdum bende tabi ağrılarıma pek kulak asmadım benim suyum geldi