Yaklaşık 10 gün önce doktora gittiğimde bana son adet tarihim den itibaren 5 hafta 6 günlük hamilesin kese görünüyor 10 gün sonra gel kalp atışına bakalım dedi dün gittiğimde bu sefer 6 haftalık hamilesin kalp atışını duyamadım daha çok küçük yaklasık 4.5 mm dedi haftaya tekrardan gel dedi sizce doktoru mu değiştirsem kararsız kaldım kalp atışı duyulması lazımmıydı 6 haftalıksa