Ebrum_02 Kızlar bakarmisiniz bugün kontrole gittim kese büzüşmüş dedi doktor bir hafta daha bekleyelim dedi kese 6milim dedi kalp atışlarını duymadık 6+3 günlük kanamam çok az geliyor lavaboya gidince oluyor bir haftadır devam ediyor lütfen bi bakın https://resimyukle.io/r/thESpiYUoL
Handecik Ebrum_02 bende 5 +4 üm bugun kanamayla gıttım kese seklim bozulmuş 😔 ıstırahat et dedi pazartesi tekrar gideceğim Rabbim yardımcımız olsun 🤲
Ebrum_02 Handecik Amin canım benim ikinci gebeliğim ilkinde de düşük yaptım inşallah güzel sonuçlar alırız
Handecik Ebrum_02 bende pztsi kendi Dr uma gıdeceğim insallah güzel haberler veririz birbirimize, benımde 4.gebeliğim diğer 3ü kimyasal sonuclandı ilk kez betam guzel katlanıp kese gormustum