Seymaaaaaa Merhaba, aynı gün içerisinde 2 kez test yaptım ve pozitif çıktı. Ertesi gün kan tahlilinde değer 49.6 cıktı. Hamilelik için bu değer kaç olmalı
CananKarabiyik Seymaaaaaa tebrikler hamilesin canım normal vücutta 05 arası oluyor bu değer çünkü sadece gebelik olduğunda salgılanan bir hormon 🥰👶🏻
Smilend Hamilesin tebrik ederim 2 gün sonra tekrar bakmalısınız en az 2 kat artmalı sağlıklı gebelik için.
Seymaaaaaa Powergirls regl günüm geçmedi henüz. 30unda olacak. Ben diğer regl sonrası kalmış olabilirim
ozmus Seymaaaaaa eveeet beta değeriiiim. Üstelik sizin daha gününüz geçmemesine rağmen böyle çıkmış. Benim yaklaşık 1 hafta geçmesine rağmen 33 çıkmıştı. 🥰🥰🥰