Dahiliye doktoruna yönlendirildim evde ölçüm aletiyle bir hafta boyunca takip istedi.Tokluk kanı ölçümü yaparken ilk lokmadan bir saat sonra ölçüm yapmam gerekiyormuş ama yemeği kaç dakikada yediğimin önemi yok mu yani mesela 14:00te yemeye başladım 20 dk yemem sürdü 15:00 te mi ölçüm yapacağım? Sağlıklı yediğimde bile 140 çıkınca moralim bozuluyor😔