38+5 teyim. Bende de yoğun baya. 36. Haftada çatı muaynesinden alnra başladı hala da yoğun sümüksü kıvamda. Kabverengi veya kanlı olmasını bekliyorum ki nişan olduğunu anlayayım. Doktoruma sormuştum o da bu şekilde söyledi. Vücudun yoğun akıntıyla kendini doğuma hazırlıyor yavaştan ama doğum belirtisi değil demişti