deno1 nasıl geçti doğum sürecin 😍o normal erken doğum olduğu için benimkinde de var ama öyle kötü değil cok şükür cigerinde enfeksiyon varmış antibiyotik verecekler🌹duzelir insallah birkac güne aizde bende bizim gibiler de kavuşur insallah yavrularina😍