Kızlar 10+2 haftalık hamileyim. sabah kalktım kahverengi kanama oldu , çok korktum düşük yapıyorum zannettim. Doktora gittik hemen bebeğin kalp atışları gayet güzel korkma kesende yırtılma var dedi. Bol bol dinlen, hiç bir şey yapma dedi. Böyle bir durum yaşayan var mı?