gamzesez Merhaba, bugün 41 haftalık oldu ancak hala doğum yapmadım. Bu haftadan sonra normal doğum yapanlar var mı
gamzesez NekwaSultan Bende bugün doktor kontrolüne gideceğim. Sorun yoksa 42 ye kadar beklemeyi düşünüyorum. Suni sancı almak istemiyorum.