Zamanlagelen SLMNR iyiyiz sizin durumlar nasill ilk bebeginiz mi heycanli misiniz arada sizde de suphe oluyor mu 🙂
SLMNR Zuzununannesi01 ayni sekilde bende haftaya doktora gitcem iyice sabirsizlaniyorm en son kalp atisini duyduk 2 hafta once
Zuzununannesi01 SLMNR ay hiç söyleme ya bende 3 haftadır görmüyorum nasıl özledim 2 hafta sonra gidicem
SLMNR Zuzununannesi01 bende haftaya bugun...esime diyorum ultrason cihazi alalim eve🙂 dogum ne zmn dedi doktor
SLMNR Zamanlagelen ilk bebegim cok heyecanliyim...ne şüphesi anlayamadm.diyorum vakit gecsin kucağıma alayim🙂
SLMNR Zamanlagelen ilk bebegim cok heyecanliyim...ne şüphesi anlayamadm.diyorum vakit gecsin kucağıma alayim🙂
Asia Ben de 9 haftaliķ oldum bugün. cok ağrim oluyor bıcak saplanır gibi. O agrilar korkutuyor beni..5haftalikken kanama yaşadim birdaha olur mu diye yüreğim ağzımda elim karnımda korkuyorum. Allah büyüktür ya Hay dese yasarve kavusuruz bebislerimize❤