Kele-bekler1 Tamamdır beklicem o zaman kendi kendimi hiç kötü yapmıyım boşuna cok teşekkür ederim 🙏🏻🥰 Aysehsdmr
aslidbd Kele-bekler1 8. gün çıkabilir ama çıkmazsa da canını sıkma hemen kan testi yaptır orada kesin sonucu görürsün zaten
Mucizem_211 Kele-bekler1 amin amin rabbim emeklerinizi boşa çıkarmasın inşallah hayırlı haberlerinizi bekliyorum 😘😍
Emineso Kele-bekler1 18kasimda transferim oldu canim benin bu 2.denememiz ilkinde9. Gun test yapip pozitifi gormustum 2.denememde 7.gun gördüm pozitifi cok sukur evet erken test yapma sakin 8.gunden sonra yap mutlaka ben 6.gun negatifi gordum ertesi gun pozitifi gordum
Kele-bekler1 Tamm canım benim çok teşekkür ederim bende 8. Gün yapmayı düşünüyorum yarın 3. Günüm 🙏🏻🥰 Emineso
Bade88 Yeni transfer olan arkadaşlar,mutlaka bol su için günde 2-2,5 lt falan,badem ve havuç yiyin. Su çok önemli.
Kele-bekler1 Merhaba cok teşekkür ederiz her gün 3 lt yakın su içiyorum bir avuç kabak çekirdeği yiyorum 5-6 badem ve her gün havuç suyu sıkıyor eşim bir bardak onu içiyorum insallah olumlu olur hepimizin sonucu 🙏🏻🤲🏻🥰 Bade88
Emineso Kele-bekler1 ınsallah guzel sonuclar alirsin canim surekli yatma ama hareket etmek cok onemli
Kele-bekler1 Zaten sürekli yatamıyorum insanın ister istemez sırtları agrıyor evde bol bol yürüyüş yapıyorum ilk 3 gün cok dikkat ettim yarın 4. Günümüz 🙏🏻❤️Emineso
Kele-bekler1 Evet 5. Gün embriyosu canımm seninde mi öyleydi ? Bende 8. Gün yapmayı düşünüyorum 🙏🏻 Beyzanurecer
Beyzanurecer Kele-bekler1 benim de beşinci gündü. 25 Ağustos konuldu. 2 Eylül öğrenme günümdü. Kanama yaşadım 1 Eylül akşamı öğrendim 144 ile. Arkadaşımın 5. Gün embriyosu idi. Geçen hafta 8. Günde idrar testinde öğrendi. Kanda da 9.günde Çıkıyor hatta 7. Günde bile çıkar ama beklemekte fayda vardır. Beş gün önden gelen bir embriyo olduğu için erkenden sonuç çıkabiliyor. Transferden sonraki gün saymaya başlayın 🥰
Kele-bekler1 Cok teşekkür ederim canımm benim. O zaman bende kesin 8. Gün yapıcam evde test insallah olumlu sonuçlar alırım ben ve benim gibi bekleyen bütün arkadaşlarım 🙏🏻😍 peki 8. Güne kadar hiç bir belirti yasadınız mı siz yada arkadaşınız 😊Beyzanurecer
Beyzanurecer Kele-bekler1 ben hiç belirti yaşamadım. Doktorumda yaşamazsın belirti arama dedi. Bazıları son günler yoğun akıntı yaşarmış ama bence o da psikolojik. Benim aynı adet günlerimdeki gibi kupkuruydum. Ben hatta 8. Gün akşamı bu saatlerde adet başlangıcımın aynısı oldum. Acilde öğrendik hamileliğimi. Arkadaşım ise ikinci denemede tuttu benim ilkinde oldu. O ilknde kasık göğüs ağrısı yaşadı şiddetli hemde ama negatif sonuçlandı. Şimdi ikinci tuttu gram belirtisi yoktu. Kabak çekirdeği, ceviz ve günde bir bardak gerçek sıkılmış nar suyu öneririm. Dimes ya da tamek markasının var gerçek nardan. Tadı acı ve yoğun ama değer. Doktorumda önermişti. Rahim için iyi oluyor.🥰
Kele-bekler1 Hayırlısı olsun insallah canım benim çok sevindim.😍 Bende hergün kabak çekirdeği taze sıkılmış havuç suyu narı öyle yiyorum ceviz badem hepsini yiyorum insallah olumlu olur hersey gayette cok dikkat ediyorum bakalım🙏🏻🤲🏻🤗😍 Beyzanurecer
Beyzanurecer Kele-bekler1 hakkınızda hayırlı olan olsun. Her ihtimale hazır olun yine de. İlki olmazsa ikinci muhakkak tutuyor. Ama ilki tutar inşAllah🥰🤲🏻