Havvasoyd Kalça ağrısından dolayı çektirdiğim mr da gebeliğe bağlı kemik erimesi çıktı aslen bu durumun gebeliğin 3. Trimester inde çıktığı söylensede sanırım biraz şanssızlıktan bende 2. Trimester başında başladı benim gibi olan anneler anne adayları gelecek haftalarda neler bekliyor beni bilgilendirir misiniz
Busra91 Havvasoyd acaba bndede mi var dye şüpheye düştüm.tam olarak nadıl bi ağrı.hep mi ağrıto arada mı?bide herhangi bi tedaviye başladımı doktor yoksa hamilelikte yapacak biley yok mu dedi
Ozdemiryksl Havvasoyd ne durumdasınız. Benim de 3. Trimesterde gebelik osteoporozu çıktı. 6 hafta çnce doğum yaptım. Siz doğumdan ne kadar süre sonra iyileştiniz?
Havvasoyd Ayrıyeyten birde sinovit dendi enfeksiyon ama yapacak birşeyimiz Yok bol bol istirahat et kilo alma derdim ama gebelikten alacaksın dikkat etmeye çalış dedi hamilelik sonrası 2 aya kadar geçer dedikleri inşallah bakalım
Fafi Havvasoyd merhaba sinovit ve ödem beraber çıktı bende de siz neler yaptınız ne kadar süre sonra iyileştiniz.Bana geçmeyecek gibi geliyor bu hastalık ..
Havvasoyd Ozdemiryksl merhaba yanlış teşhis den dolayı üzmüşüm kendimi sinovit çıktı Doğumdan hemen sonra azalmaya başlamıştı tüm şikayetlerim
tugiati Ozdemiryksl biliyorum çok zAman geçti ama bende Mr a gireceğim 34. Hafta yatağa bağlı yaşıyorum oynatamıyorum vücudumu. Siz ne yaptınız nasıl geçti